poniedziałek, 28 sierpnia 2017

Wakacje z książkami Book Tag

Cześć!
Wraz z Agatą i Wiktorią stworzyłyśmy book tag. Mam nadzieję, że tag będzie się podobał. Starałyśmy się by pytania były związane z wakacjami. Jedną zasadą w tym book tagu jest to, że tag obejmuje książki przeczytane we wakacje. Czyli podsumowanie naszego wakacyjnego szaleństwa książkowego. I plusem tego tagu jest to, że można zrobić go u siebie na bookstagramie. Często nie ma takie możliwości ale my chcemy się rozwinąć.


 Lody- książka, która mrozi krew w żyłach

Taką książkę jest "Misery" Stpehena Kinga. Chciałam bardzo przeczytać jakąś jego książkę i akurat mi się udało kupić taką, ciesze się na prawdę, ze ją mam, bo na pewno kiedyś do niej wrócę.


Plaża- książka najlepsza na długie weekend

Moim zdaniem nie powinna to być jakaś cienka książka bo ja takie potrafię przeczytać w jeden dzień. Długo się zastanawiałam, jaką książkę tutaj dobrać i zdecydowałam się na "Pikantne Historie dla Pendabskich Wdów". Uwielbiam tą książkę pod wieloma względami, także wam ją polecam.


 Morze- lekka książka na wyprawę

"Bezpieczna Przystań" chociaż książka jest dość obszerna to wydaje mi się, że świetnie się sprawdzi na wyprawę. Świetnie mi się ją czytało i zawsze miałam uśmiech na twarzy.


 Leżak- najnudniejsza książka na świecie!
Tutaj nie wiem czy wszyscy się ze mną zgodzą ale wybrałam "Dan-sha-RI", a to dlatego, że po tej książce spodziewałam się czego innego. Męczyłam ją bardzo długo chociaż była to książka która ma 170 stron i dość dużą czcionkę. Nie moje tematy i nie moja bajka. Więcej nie sięgnę po poradniki, których wcześniej nie przeczytałam recenzji.


 Słońce-książka taka ciepła, że aż uśmiech ciśnie się na usta

"Bez mojej zgody", chociaż były tam poruszane tematy smutne i niezbyt radosne, to miło wspominam tą książkę i chciałabym kiedyś po nią sięgnąć, mam nadzieję,że kiedyś zrobię jej re-reading bo na takim mi zależy.


 Pamiątka- książka, która zapadła ci w pamięci

Ciągle dobrze wspominam książkę "365 dni , zobaczymy się znów" bardzo, ale o bardzo ją wam polecam. Nie dość, że jest króciutka to jeszcze świetna, i na pewno długo będę o niej pamiętał.


 Choroba lokomocyjna- książka przez którą nie mogłaś przebrnąć

Ciężko mi było przebrnąć, przez "I nie było już nikogo", dlatego, ze to było pierwsze spotkanie z autorką, a teraz sobie tak myślę, że po prostu Agata Christie ma specyficzny język i pewnie dlatego.

 Koło ratunkowe- Książka, która była dla ciebie zbawieniem w upały

Dla mnie taka książka powinna być krótka, zwięzła i na temat. W takie dni mi się nie chce myśleć ani pracować, dlatego jest to książka "Zaplątani w Miłość" fajna lekka książeczka na dosłownie dzień, góra dwa. Polecam!


 Klapki- książka idealna na lato

Czy tylko ja lato uważam za podróże i za porę roku w której nie da się usiedzieć na miejscu? Tak samo tytułowa bohaterka Heather pomyślała. Uwielbiam książkę "Droga do Ciebie" za to, że jest dużo podróżowania, a nawet możecie się coś dowiedzieć o danym państwie.


Materac- książka, która wyciągnie cię z zastoju czytelniczego

"Jesteś moją obsesją" Federico Moccia, a wiecie dlaczego? Bo ja sama miałam taką sytuację z nią i to dzięki niej pokonałam swój zastój czytelniczy. Polecam, jest krótka a i czcionka nie wymaga jakoś od nas skupienia.


A więc to już koniec naszego tagu, mam nadzieję, że wam się spodobał. I te osoby które nominują wykonają go.

Nominuję: 
Thenightbooks 
Kredziaczyta 
Imperiumksiazkomaniaczki 
Pioro_wieczne 
Ksiazkowa_dusza 

Ja wam życzę Miłego dnia i do zobaczenia w następnym poście :) 



 



















 







13 komentarzy:

  1. Świetny tag. Niestety nie kojarzę żadnej z wymienionych książek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy, a na niektóre pozycje warto zerknąć :D
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. O rety! Bardzo masz ładną tę Twoją stroną, aż nie chce się odchodzić. :) Wymyślenie własnego tagu to bardzo zacna inicjatywa. W sam raz na koniec wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ci dziękuję, starałam się, starałyśmy się wymyślić cos na prawdę fajnego.
      Pozdrawiam :D

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny tag! Kiedyś muszę go wykonać! :)

    Pozdrawiam!
    volusequat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :D
      Również pozdrawiam :D

      Usuń
  5. Tag mega ale książek nie kojarzę :/
    https://miloushpisze.blogspot.com/2017/08/kilka-sow-o-mnie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy, niektóre warto poznać :D
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Bardzo ciekawy tag! Buziaki<3

    https://okiembibliofila.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny tag. Planuję niedługo przeczytać "365 dni" :D

    OdpowiedzUsuń